Wilt u weten wat DEAL Services voor uw organisatie kan betekenen?

Hans AbbinkHans Abbink
CEO
010 751 9700

E-mail ons

Het logistieke informatienetwerk

In een logistieke operatie heeft u te maken met een netwerk van personen en organisaties waarmee u samenwerkt. Coördinatie, communicatie en afstemming binnen dat netwerk zijn van het grootste belang.
DEAL Services ondersteunt alle deelnemers in het logistieke netwerk met op de gebruiker toegespitste applicaties.

Het Netwerk

De ontvanger

Particulieren bestellen steeds meer online. Zij betalen graag voor de service van thuisbezorging en worden daarbij steeds veeleisender. Niemand zit graag "gevangen in eigen huis" te wachten op de bezorger. De klant wil weten waar zijn pakje blijft en zelf bepalen waar en wanneer het bezorgd wordt.

DEAL levert webapplicatie en mobiele apps voor:

  • realtime statusinzicht (verwacht bezorgmoment)
  • bezorgmoment bepalen en wijzigen
  • bezorglocatie bepalen
  • notificatie vlak voor het bezorgmoment
Ontvanger

De bezorger

Uw personeel op de weg heeft behoefte aan duidelijke, relevante, real-time informatie. Daarnaast heeft de bezorger onderweg altijd te maken met incidenten; vertraging door file, een spoedje of een klant die niet thuis is.

DEAL levert mobiele apps voor:

  • workflow, routeplanning (koppeling met eigen TMS)
  • Track & Trace
  • direct telefonisch contact met de klant
  • verwerken van incidenten (vertraging, nieuwe opdracht, adreswijziging)
Bezorger

De coördinator

In een dynamische logistieke operatie is geen plaats meer voor een 'planner'. Er bestaat echter wel een grote behoefte aan 'coördinatoren', die snel kunnen inspelen op real-time informatie, veranderingen en incidenten.

DEAL levert webapplicaties voor:

  • koppeling met verschillende IT-systemen
  • real-time statusinzicht
  • verschillende views (landkaart, tijdlijn, lijsten)
  • direct contact met klanten en bezorgers
Coördinator

De verzender

In de traditionele logistiek is de webwinkelier of leverancier de verzendende partij. Tegenwoordig is de verzender echter steeds vaker een particulier of MKB'er. Wie hij ook is, de verzender wil op de hoogte blijven van de voortgang van zijn zending.

DEAL levert webapplicaties en mobiele apps voor:

  • realtime statusinzicht
  • ophaalmoment bepalen en wijzigen
  • ophaallocatie bepalen
  • notificatie vlak voor het ophaalmoment
Verzender

Voor de administratie

Ook voor administratieve afdelingen is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de meest actuele, kloppende informatie. Alleen met de juiste informatie op zak kunnen uw medewerkers accuraat reageren op betalingsachterstanden, schadeclaims of klantreacties.

DEAL levert webapplicaties voor:

  • koppeling tussen operationele en financiële administratie
  • direct contact met klanten
Administratie